maandag 28 mei 2018

Coniferen verwijderen en schutting plaatsen

De heg staat op mijn grond dus de kosten van het verwijderen moet ik alleen dragen. Dus mijn vraag is kan ik wortels van een jarige coniferen heg laten zitten als ik een schutting wil plaatsen. Schutting moet exact op de erfscheiding worden geplaatst.


Aanpassing van de opdracht: Vandaag is een vakman komen . Materiaal verzorgd door: De vakman. Eerste werkdag: De opdrachtgever is flexibel .

Na een flink aantal jaren van irritatie heb ik dan toch de knoop doorgehakt om mijn coniferenhaag te vervangen voor een schutting. Ik had ooit ruim meter laurierhaag in mijn tuin staan, die heb ik laten verwijderen en een schutting laten plaatsen , de grond is inmiddels met tegels bestraat. Meestal wordt in dat geval de beplanting met wortels en al uit de grond getrokken of zal een stobbenfrees de coniferen verwijderen. Laat een hovenier dit beoordelen want een verkeerde keuze kan leiden tot verzakkingen of andere problemen.


Casius brengt u uitsluitend in contact met goed beoordeelde en erkende tuinmannen. Voor de scheidingslijn met de buren (nog ruim op mijn grondgebied) zou ik graag over een lengte van meter coniferen laten verwijderen , ca meter hoog. Als nieuwe scheiding zou ik graag een schutting uit bamboe of een duurzame houtsoort laten plaatsen , ca.


Toegang tot de tuin kan . Veelal wordt er gezocht naar coniferen verwijderen en schutting plaatsen.

Deze mensen zijn er doorgaans achter gekomen dat het onderhouden van hun coniferenhaag te veel tijd kost en willen liever een oplossing waar ze geen omkijken naar hebben. Een schutting plaatsen is dan de meest voor de . Werkzaamheden en levering omvat onder andere: - Verwijderen van een heg van coniferen die vorig jaar zijn geplaatst maar niet zijn aangeslagen - Aanvullen of eventuele grondverbetering indien nodig - Leveren en plaatsen van de schutting : afwisselend schanskorven 180x100x(hxbxd), 50x50mm raamwerk en . Een haag verwijderen doen wij regelmatig. Hierbij verzorgen wij het verwijderen tot aan het afvoeren en eventueel verzorgen wij ook de nieuwe plannen.


Van een nieuwe border tot aan een erfafscheiding in de vorm van een haag of schutting. Lees hieronder meer over het verwijderen van een haag, bekijk onze tarieven of . Coniferen verwijderen en schutting plaatsen. Ik heb een heg van coniferen van meter lang, meter hoog en een dikte van 0. Wat gaat het mij kosten ongeveer. Vanaf het huis moet er een nieuwe schutting worden geplaatst van meter lang en meter hoog.


Daar achter wil ik dan een nieuwe haag van ongeveer meter lang en meter hoog, dit kan een klimophaag, laurierhaag of beukenhaag worden (kostenafhankelijk). De oude coniferenhaag moet worden verwijderd en . Mijn opa (83) en oma (76) zijn niet meer bij macht om de coniferen uit de tuin te halen en een schutting er neer te zetten. De coniferen is aan het doodgaan en die willen ze die dus uit de tuin.


Ze willen een schutting er neer zetten omdat er een lelijke volière achter staat. Het zou fijn zijn als mijn opa en oma . Hallo, In onze achtertuin willen wij graag een hoge haag laten verwijderen met dikke stammen.

We willen hier namelijk een schutting plaatsen. Wij nemen het totaal plaatje aan. Ziet u het niet zitten om uw erfafscheiding te rooien om nieuwe te laten zetten?


Er stond een heg als afscheiding tussen de onze tuin en die van de buren. Waar wij overigens niet op goede voet mee leven, helaas. Op een dag kwam de buurman bij mij aan de deur met de vraag, om als afscheiding een schutting te plaatsen , i. Wij hebben toen voorgesteld dat wij het werk ( coniferen verwijderen en schutting plaatsen ) en de kosten voor onze rekening zouden nemen en we samen zouden gaan kijken voor een schutting die we allebei mooi vonden.


De buren wilden echter de coniferen houden en wij hebben toen gewoon in onze . Burgemeester en wethouders van Echt-Susteren maken bekend dat zij op grond van de Wabo ( Wet Algemene Bepalingen Omgevingsrecht) de volgende aanvragen . Hoi Rick, het ligt eraan, wat je daarna wilt gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.