vrijdag 2 november 2018

Kat van de buren in mijn tuin

De katten van de buren zien jouw tuin als hun persoonlijke kattenbak. Elke week vind je wel tientallen drollen in je tuin. Dat jij er last van hebt, daar hebben de katten letterlijk schijt aan.


Zo ondervond ook Inger, en stelde de vraag in ons foruWelke stappen kan ik ondernemen tegen deze overlast van katten ? Ik woon in een studio zonder eigen buitenruimte, via het raam kan mijn kat wel het dak op.

Mijn buren naast me vinden dit leuk en gezellig. Iets verderop hebben mensen een gebouwtje in de tuin staan waarop mijn kat springt om naar beneden te gaan waardoor het dak langzaam kapot gaat volgens hun. Wij hebben zelf geen huisdieren, omdat ik genoeg heb aan de zorg voor mijn kids en omdat mijn man nogal vies van dieren is. Echter, nu lopen we wel de zooi van een dier van iemand anders op te ruimen. We hebben het al eens aangegeven bij de buren , en die zeggen dat we de kat nat mogen spuiten . Buren hebben glasscherven in de tuin voor katten.


Meer resultaten van forum. Er zijn enorm veel kattenliefhebbers in Nederland en we hebben veel plezier van onze lieve huisdieren.

Liefst laten we onze huisgenootjes natuurlijk ook buiten rondlopen. Met als negatief bijeffect dat ze hun behoefte ook in andermans tuin doen. Ineens wordt de voortuin van de buren een ideale . Ze poepen en plassen lustig de boel onder. Jouw poezen blijven binnen - maar toch krijg jij een boze overbuurvrouw aan de deur omdat haar tuin bevuild is.


Mijn favoriete methode om een kat weg te jagen is met een waterpistool (deze “ Super Soaker” is perfect voor de lange afstand). Nog mooier is natuurlijk als je je buren die zelf een kat hebben, zo ver krijgt om hun tuin tot katten -lokzone om te bouwen. Zij hebben tenslotte voor een . Een diepe tuin en veel katten in de buurt en gaan altijd hun ( ook de mijn ) katten gaan een kak in mijn tuin doen. Een kat is een vrij dier dus je kunt niets zeggen. HO Ho mensen geen rel topic van maken hoor, dit is niet mijn bedoeling.


Buurvrouw is niet echt boos maar bedroeft en dat kan ik me heel goed voorstellen. Tuin is omheind maar hebben aan de voorkant een carpoort en tja die kan ik niet dichtzetten. En als ik de kat in de tuin will houden . Mijn kater wordt hier helemaal gek van.


Gevolg: kaal plukken, tegen de ramen opspringen en zijn frustratie afreageren op de andere kat en de hond.

Zodra de katten uit de tuin zijn is hij weer de allerliefste knuffelkater. Hebben jullie een vriendelijk idee om de buurtkatten uit mijn eigen tuin te houden? Katten weren uit de tuin.


Hoe houd ik mijn katten weg bij de buren ? Dan gelijk maar vragen, of ze willen komen poepscheppen in je tuin - evt. En leg uit, dat het op deze . PSSST roepen, je staat wat voor gek in de buurt maar die kat voelt zich dan bedrijgd door een nog vele grotere kattenkop. Een overeenkomst met de buren sluiten . Elke (36) heeft sinds een paar maanden een kat : Minoes.


Een schat van een beest, maar nu klaagt haar buurvrouw dat Minoes in haar tuin loopt én poept. Onze kat heeft een gloednieuwe kattenbak waar ze ook regelmatig op zit. Toch kan ze het blijkbaar niet laten om haar behoefte ook in de tuin. Beste,In mijn kliene tuin heb ik een plek waarop geen grass groeit, een oepen grond.


Kan iemand mij helpen, hoe of wat moet ik doen om de katten web van mijn tuin te houden? Hoe voorkom ik dat mijn buren last hebben van mijn kat ? Voor de dierenvrienden onder ons is het misschien onbegrijpelijk dat er ook mensen leven die absoluut niks van katten moeten weten. Nee die worden gek als ze een hond in hun tuin zien. Bedankt voor de tip van die koemestkorrels. Hij doet verder niets, tenminste, daar niet.


Hij gaat wel heerlijk zitten in mijn tomatenperk dus daar ben ik ook niet zo blij mee. Water heeft geen zin, want een uur later is hij er weer. Voeren doe ik al helemaal niet! Want ik wil geen katten in de tuin ? Ja later, in de toekomst eigen. Die komen in een grote ren, . Ik ben overdags altijd weg, dus zie ook nooit welke kat uit de buurt het is geweest die mijn tuin heeft omgeploegd en er zijn behoefte in heeft gedaan.


Hun baas kan worden aangepakt. Dat heeft de rechtbank in Maastricht onlangs bepaald. Een kattenbezitter is veroordeeld tot een dwangsom van een gulden voor iedere keer dat één van zijn katten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.