vrijdag 28 juli 2017

Cadac skottelbraai pizza steen

Die heerlijke pizza waar je in Italië van genoot is ook zelf te maken! De pizza's van deze steen smaken overheerlijk. De bodem is lekker knapperig en de vulling is super snel gaar! Op voorraad - Voor 20:bestel morgen in huis.


Cadac Pizzasteen Ø cm. Dit product ligt in ons magazijn voor je klaar.

Een dikke pizzasteen die tegen temperaturen kan tot 5graden. Naast de beroemde Skottelbraai levert CADAC een compleet assortiment gasbarbecues, buitenkeukens en bijbehorende accessoires. De basis van alle CADAC producten is altijd . Deze steen werd te heet, dus het gas steeds uitgezet moest worden, want anders werd de pizzabodem zwart.


Wij hadden een temperatuurmeter bij ons, waardoor wij wisten. De pizzasteen van 33cm wordt geleverd met een houder van verchroomd draa zodat u hem gemakkelijker kunt oppakken. De deksel van uw Braai kan gebruikt worden om een ovenfunctie te creëren.


Bak een heerlijke pizza (bij voorkeur met behulp van de pizzasteen ) of serveer een ontbijt met vers gebakken broodjes.

Dat kan bij Barbequeshop. De warmte wordt over de hele steen verdeeld zodat je pizza gelijkmatig gebakken wordt. Je kan hem gebruiken op gas- en houtskool barbecues maar ook in een elektrische oven.


Houd er dan wel rekening mee dat je de steen tot maximaal 500 . Ik vertel je in dit artikel hoe je een pizzasteen op je barbecue gebruikt. Doe je dit precies zoals ik je vertel, dan smaakt jouw zelfbereide pizza . Heerlijke krokante bodem met deze pizzasteen ”. Past op de skottel braai. Voor mijn verjaardag had ik de pizzasteen van slimkopen. Hij wordt inderdaad met alleen trekbanden eromheen geleverd maar gelukkig was de steen nog heel. Afgelopen vrijdag uit mijn werk meteen de steen getest: Pizza met : Ham salami paprika.


Heeft er iemand ervaring met die pizzasteen van cadac ? Eerste keer pizza op de nieuwe pizzasteen. Marco, Zo te zien is het een cardac pizzasteen , heb ik zelf ook. Een pizzasteen is een gemakkelijke en goedkope tussenoplossing tot wanneer ik aan mijn huidig huis ook een echte steenoven kan bouwen. Ik gebruik de pizzasteen in een elektrische oven die tot .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.