vrijdag 28 augustus 2015

Smoker bbq maken

So you can do it your self. If you can welding iron, and construct something. We gaan een smoker maken.


Je hebt aan de onderkant van de barbecue een schuif waarmee je de zuurstof toevoer kan regelen. Zorg ervoor dat je aan de buitenkant kan zien op welke stand de schuif staat. Heb je geen aspan dan kan je het goed zien als je even .

Om te beginnen moeten wij onderscheid maken tussen een smoker met toren en een smoker zonder toren. Onder de autos heb je vele merken zo ook onder de Oklahoma smokers. In Azië is deze BBQ opgepakt als een steeds belangrijker wordend export artikel die steeds verder ontwikkeld wordt.


Fotoverslag van mijn Oklahoma smoker zelfbouw. Het heeft me heel wat hoofdbrekens gekost. Ik had een voorbeel maar sommige dingen konden anders vond ik. Hoe los ik dit op, hoe kan dit beter. Maar om goede barbecue te maken hoef je helemaal niet zoveel geld uit te geven.


Op de site van de BBQ Brethren loopt al een hele tijd een discussie over de Ugly Drum Smoker , kortweg UDS.

Mijn wil om een echte BBQ goeroe te worden neemt een beetje ernstige vormen aan. Dit model UDS vind ik ook geweldig: Ugly Drum Smoker zelf maken. En deze is handig, die kun je ook als houtkachel gebruiken.


En als je aan de slag gaat met het maken van een eigen UDS? Vaak blijkt dat de goedkopere smokers net niet brengen wat ze beloven en al gauw kom je er dan achter dat het zonde is van je geld. Je kan binnen no-time er zelf eentje maken met enkel oude . Ik zit even met een dilemma.


Deze smoker zou ik graag willen gebruiken voor bijvoorbeeld PP etc. Maar wil je iets unieks, dan bouw je je eigen BBQ. Dus wij maakten een DIY UDS BBQ.


Vroeger liep ik al warm voor de vers . Uw feest een spetterend succes met onze bbq foodtruck. Onze foodtruck is de perfecte buitenkeuken om te. Wij maken gerechten die variëren van smakelijke angus . Oude gasflessen, tanken, lpg tank. De kranen zijn van de gasflessen af.


Ze zijn ook per stuk te koop. Wij hebben er meer dan op de foto staan. Tevens nog kleinere gasflessen en.

Gratis verzending vanaf 20. Design4AlleZ BBQ Smoker XXL. Wij verhuren en verkopen bbq smokers aan o. Meer over Stone City Smoker. Er zijn vele soorten barbecues en smokers. Eén van deze barbecues is de offset smoker.


Multifuncties Grill BBQ Smoker De multifunctionele grill is ideaal voor het grillen, garen en roken. Offset smokers zijn er in vele soorten . Wilt u een feestje geven met alles erop en eraan neem dan contact met ons op en wij maken een offerte op maat voor het budget wat u in gedachten heeft. Maak een keuze of mix onze heerlijke vlees en vis .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.