maandag 24 november 2014

Kleine zwarte vliegjes bestrijden

Hebt u last van kleine zwarte vliegjes die in groepen voor het raam zitten? Of treft u in huis of kantoor veel vliegjes aan op de muren en meubilair? Mogelijk hebt u last van klustervliegen! Waar komen deze vliegen vandaag en hoe krijgt u ze weer weg?


Lees meer over deze vliegen en hun bestrijding in . Treft u in huis kleine zwarte vliegjes aan nabij een afvoerputje of ziet u vliegjes in de badkamer of toilet?

De beste bestrijding van een plaag latrinevliegen is het aanpakken van de bron, dat wil zeggen de broedplek saneren. Helaas is dit niet altijd even gemakkelijk, soms is een . Wij hebben al maanden last van hele kleine vliegjes. Volgens mij zijn het geen fruitvliegjes want ik heb geen fruit in de keuken of huiskamer liggen en. Fruitvliegjes of rouwvlieg? Ineens zie je veel kleine zwarte vliegjes in je huiskamer.


Kijkt u eens goed bij uw kamerplanten in de pot. Als u ineens veel kleine zwarte vliegjes in huis ziet en u zeker weet dat er geen fruit of andere etenswaren ligt te . We hebben sinds dagen een vliegjes plaag ofzo.

T zijn hele kleine zwarte vliegjes van ongeveer milimeter lang en je kunt ze makkelijk uit de lucht. Ik heb in mijn kweekruimte ook Salvia staan en de Salvia plantjes zijn besmet met kleine zwarte vliegjes. Ik zie ze welleens landen op de blaadjes, maar schijnbaar doen ze daar niets mee. Ik vermoed dat ze hun eitjes in de grond leggen en dat . Kleine zwarte beestjes op mijn planten - Cannabis. Hallo, Ik heb een probleem met kleine vliegjes in huis.


Ik heb geen idee waar ze vandaan komen. Het zijn van die zwarte vliegjes , ik dacht fruitvliegjes. Ik heb de planten gecontroleer de vuilnisbakken, de fruitschaal, de bak met aardappelen, . Meer resultaten van forum. De kans is namelijk heel erg groot dat die kleine vliegjes helemaal geen fruitvliegjes zijn, maar rouwvliegen.


Om geen rouwvliegjes in je planten krijgen, mag de aarde van de plant niet te vochtig worden. Kamerplant Doe de plant dan ook altijd in een pot met een gat aan de onderkant zodat . Miljoenen kleine vliegjes belagen sinds een paar weken een hoge flat in Rotterdam-Ommoord. Als u aan de gootsteen in de keuken of aan het bad allemaal kleine vliegjes ziet vliegen, heeft u duidelijk last van deze vieze beestjes.


Rioolvliegjes zijn de oorzaak van een defect aan de riolering in de buizen. In bijna allemaal de gevallen ziet u rioolvliegjes in een kruipruimte. Als u breuken heeft in de riolering kan dit .

De vraag is nu eigenlijk. Zijn ze eigenlijk erg schadelijk in zulke kleine aantallen? Hoe kan ik latrinevliegen en fruitvliegen bestrijden ? Grasvliegjes ontwikkelen zich. Tuinforum onderwerp: Zwarte vliegjes.


Bekijk alle reacties via groeninfo. Eerst dacht ik aan fruitvliegjes en. Ik heb inmiddels een ware plaag in mijn huis en geen idee hoe ik dit moet bestrijden. Het is volgens mij ook geen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.