dinsdag 27 januari 2015

Minuscule vliegjes

In de zomer zijn er soms dagen waarop je de hele tijd allemaal kleine vliegjes op je huid hebt zitten. Ze zien eruit als minuscule zwarte streepjes. Ze kunnen vliegen , maar vinden het schijnbaar leuker om gewoon te lopen.


Het zijn van die zwarte vliegjes , ik dacht fruitvliegjes. Wij hebben al maanden last van hele kleine vliegjes. Ik heb geen idee waar ze vandaan komen.

Volgens mij zijn het geen fruitvliegjes want ik heb geen fruit in de keuken of huiskamer liggen en. Sinds een paar weken heb ik hele kleine vliegjes in mijn vensterbanken. Omdat ze ook in de slaapkamers voorkomen en ik daar geen planten. We hebben sinds dagen een vliegjes plaag ofzo. T zijn hele kleine zwarte vliegjes van ongeveer milimeter lang en je kunt ze makkelijk uit de lucht.


De volgorde is afabetisch. Daarvoor heb ik de wetenschappelijke (latijnse) familienaam gebruikt. Goedenavon Al enige weken hebben wij enorme overlast van minuscule kleine vliegjes in de vensterbanken en op het plafon het zijn er echt honderden.

Effe een vraagje: Ondertussen staat ook onze woonkamer en alle vensterbanken in huis vol met planten. Elk vrij plekje eigenlijk haha. Maar nu hebben we ook van die ieniemienie kleine vliegjes binnen. Weet iemand hoe we hier vanaf kunnen geraken of hoe dit komt? Is er nog iemand met dit fenomeen?


Hebt u last van kleine zwarte vliegjes die in groepen voor het raam zitten? Of treft u in huis of kantoor veel vliegjes aan op de muren en meubilair? The left and the right halves of the chamber are filled with two different odors, and a security camera watches as the flies pace up and down between them. They're like tiny little flies and they fly around. Ze lijken minuscule vliegjes die rondvliegen.


I was just playing with some bugs. Maar ze bleken te kunnen vliegen en de paarden hebben verder geen last van bultjes of vreemde plekken op hun hui dus die optie viel eigenlijk meteen al af. Ik kan me niet voorstellen dat er ineens midgets uit Schotland over komen waaien. Tuinforum onderwerp: Zwerm minuscule vliegjes bij spitten van gat. Bekijk alle reacties via groeninfo.


Boven de schaal met de zwarte bananen zweefden minuscule vliegjes. September, de laatste fruitvliegjes, in de winter zijn ze dood.

In het koffiezetapparaat stak nog een zak met prut. Op de keukentafel een fles wijn, halfvol. Leona dacht eraan dat Danilo, als hij de fles zou zien, zou beweren dat je na weken die wijn nog . De ananas op het aanrecht is favoriet, maar ook de glazen wijn op tafel trekken de minuscule vliegjes aan. HygiĆ«nisch ziet het er niet uit, maar is het gevaarlijk?


Kan de fruitvlieg infecties overbrengen? Kan het kwaad als per ongeluk een verdronken vliegje meeglipt met een slok wijn, of als je met een hap . Nederlands - Engels op Glosbe, online woordenboek, gratis. Bladeren milions woorden en zinnen in alle talen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.