maandag 26 januari 2015

Spinnennest

Hoe moet je een spinnennest verwijderen? Je kan zelf een spinnennest verwijderen. Stel het bestrijden niet te lang uit. Raadpleeg onze website voor meer.


Zelfs voor ongediertebestrijder Noel Parminter, die toch wel wat gewend is, was het even schrikken toen hij tijdens de inspectie van een dak een nest met honderden baby-spinnetjes aantrof.

Vooral toen bleek dat ook de moederspin aanwezig was. Dit spinnen nest zat bij vrienden in de tuin. Een erg mooi natuurwonder. Nou heb ik gelezen dat er dan nog meer kunnen komen? Ik heb de wc raampje dicht gedaan zitten er nog meer?


Ook heb ik een kwartier daarvoor een spin gevonden in huis een hele enge grote. Toegevoegd na minuut: srry zit een fout in mijn vraag ik bedoel meestal i. Wanneer u een spinnenplaag in huis heeft is het verstandig om niet zelf aan de slag te gaan met bestrijding.

In Australiƫ kan je al eens exotische dieren tegenkomen en grote spinnen horen daar ook bij. Daar kan ongediertebestrijder Noel Parminter over meespreken. Hallo, ik zit met een vervelend probleem.


Babyspinnetjes, welteverstaan. Ik heb ze verwijderd dus probleem opgelost dacht ik. De volgende dag waren er weer en begon ik aan een nestje te denken. Mijn kamer is sinds ongeveer maand verbouwd.


Spinnennest in mijn kamer! Nieuw behang, nieuwe vloer alle oude meubels weg en alle nieuwe erin. Kortom een splinternieuwe schone kamer.


Voor die tijd had ik nooit last van spinnen in mijn kamer . Hallo iedereen, Ik heb een spinnennest in de tuin, onder de vlonder. Het zijn er best wat, en het worden er steeds meer. Let op, de laatste reactie is ouder dan dagen.


Snel reageren is daarom uitgeschakeld. Zijn daar middeltjes voor?

Ik woon op een galerijflat hoog. De galerij ligt op het noorden. Vertalingen in context van spinnennest in Nederlands-Engels van Reverso Context: - Voorzichtig, kan een spinnennest zijn.


Ik zoek een verdelger voor die witte pluizige bolletjes tussen de plinten van de voordeur: spinnennestjes. Foto ingezonden in de rubriek Natuur in Zeeland op de fotoswebsite Zeeland op Foto. Weet iemand een spullie ervoor? Australische ongediertebestrijder vindt spinnennest met enorme moederspin.


Toch schrok hij ook wel toen hij tijdens de inspectie van een dak een nest met honderden baby-spinnentjes aantrof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.