dinsdag 28 april 2015

Sjeftuintips

Welkom bij sjeftuintips. Sindsdien heeft Sjeftuintips meer dan 880. Iedereen hartelijk dank voor je bezoek en voor . Het was voor mij een hele grote en zeer aangename verrassing. Het is de website “ Sjeftuintips ”.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten. Urban Tuinieren GroentetuinTuintomatenKruidentuinOnverwarmde KasTuinideeënBoerderijen GroentenTuin Decoratie. In Nederlan Sjeftuintips. Klik om andere gegevens over deze site te bekijken. This Pin was discovered by Kinderdagverblijf Piepeloe.


Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Sjef Tuintips : Sjef Tuintips.

Alle rechten voorbehouden. Ik zaai elke week bonen en sla. Ik plant elke maand koolplanten. Op mijn weblog staan ook tips om de oogst enkele dagen of langer te bewaren.


Echter dit gebeurt me geen tweede keer meer dacht ik, ik ben direct begonnen met zoeken op internet naar oplossingen. Was eigenlijk heel simpel zolang je goed nadenkt over alle stappen. De plant lijkt er wel erg veel op. Ik heb veel gebruikt van sjef tuintips. CS, ik zou ze het liefst laten staan natuurlijk, maar wij eten geen koolrabi en ik kan de plek heel goed gebruiken, ik heb nog wat mooie broccoli plantjes waar ik eigenlijk geen plek voor heb.


Maar de gebruikelijke manier is dus gewoon ter plaatse. Grond goed voorbereiden loont: De grond moet tot vrij diep goed los zijn, dan groeien de wortels beter recht naar beneden. De bovenlaag mooi fijn maken, verdeeld over een paar droge . Zoeken naar: Meest recente berichten. Er weer een grofvuil dag is zie bij Atikelen. Er een artikel door het bestuur is geplaatst over de compost.


Wij problemen hebben gehad met het mailverkeer, dit nu weer in orde is!

De site van de Vlaamse Volkstuin. Heb je zelf ook een suggestie? Stuur dan een mailtje naar het bestuur. LEUKE EN NUTTIGE TUINLINKS. Cabbage (Autumn), 75cm, 60cm x 90cm.


Carrot, 16 10cm, 10cm x 15cm. Cauliflower, 50cm, 45cm x 60cm. Courgette, 60cm, 60cm x 60cm. Cucumber , 60cm, 60cm x 60cm. Leek, 9 20cm, 15cm x 30cm.


In plaats van gaas kun je, als je meer tijd en geduld hebt, ook een struik gebruiken (bv, vlinderstruik), en daar in het midden een voederplaats maken. Kleine vogeltjes kunnen dan de struik in, grote niet. Zie onderstaande link bij nr. Gootsteenmatje 33) Gootsteenmatje En . THUISCOMPOSTEREN stap voor stap je eigen composthoop maken.


Op mijn WEBLOG ( SJEFTUINTIPS.WEB-LOG.NL) staan allerlei tips voor het kweken van groenten. Mijn collega volkstuinders vinden vooral de onderstaande tip heel handig. TIP: Sperziebonen en snijbonen zaai ik op vochtig keuken- papier in een plastic bak. Dat ga ik ook uitproberen.


Ik vind jouw blog erg goed. Zo goed dat ik een link heb gemaakt op “ Sjeftuintips ” bij pagina “Interessante en leuke tuin-websites”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.