maandag 29 mei 2017

Bestellen uit china invoerkosten

Ik heb schoenen besteld uit China. Hiervoor werd euro inclusief verzendkosten van bankrekening geschreven via ideal. Nu is het onderschept door dedouane en heb ik de welbekende brief van postnl ontvangen. Met de invoercalculator kunt u de bijkomende kosten berekenen bij het importeren van goederen uit het buitenlan zoals de BTW, invoerrechten en inklaringskosten.


Invoerrechten buiten de EU.

Tot euro (exclusief verzekerings- en vervoerskosten) hoef je geen douanerechten of omzetbelasting af te dragen. Dat iPad-kabeltje uit China. Hoe ontloop ik de AliExpress invoerrechten als ik iets laat komen uit China ? Hoe voorkom je die hoge invoerkosten ? Misschien wist je het nog. Met de MerkenZoeker zit je precies waar je moet zijn en kun je kleine batches bestellen om onder de €te blijven.


Als je dat doet hoef je . Het bestellen van goederen uit China is voor veel mensen en bedrijven een uitkomst en vooral heel erg leuk.

Er zijn wel dingen waar je op moet letten bij het . Welke invoerrechten moet je betalen over een bestelling uit China ? Wij hebben er een overzicht van gemaakt! Komt niet voor verassingen te staan. Ontvangt u goederen uit het buitenland van organisaties en bedrijven? Bijvoorbeeld na kopen of bestellen bij een webwinkel via internet of bij een postorderbedrijf?


Douane NL: Kopen bestellen op internet uit China , Amerika(USA) of ander land en dan import importeren invoeren Nederlan bereken invoerrechten douanerechten. Vaak wordt ten onrechte gedacht dat je als particulier snel met douanekosten te maken krijgt wanneer je bijvoorbeeld producten op AliExpress besteld. Ik bestel regelmatig pakketjes uit China. Meestal kleine dingen zoals make-up, kwastjes etc.


Dit keer had ik telefoonhoesjes besteld met een totale waarde van €6. Vooropgesteld: invoerheffingen zijn alleen van toepassing bij import van producten uit niet-EU-landen. Amerika en China bijvoorbeel maar ook Zwitserland. Of en hoeveel invoerkosten je eventueel moet betalen is afhankelijk van de waarde van de zending.


Daarbij maken we onderscheid tussen drie . Ziet het er naar uit dat de waarde van je bestelling meer dan euro bedraagt, dan wordt je zending duurder. Ik zal het hier allemaal even op een rijtje zetten.

U wilt importeren vanuit China. Wat komt daar allemaal bij kijken? Het leren kennen van leveranciers bijvoorbeeld. Of de manier van onderhandelen en de betalingsmogelijkheden. Dan krijgt u te maken met zakelijke aspecten die op alle landen buiten Nederland . Drone kopen uit China drone importeren uit China ? Ervaringen AliExpress ( invoerkosten ). Ik kan overal kiezen tussen China post registered Air mail, dus ik ga ervan uit dat dat te volgen is?


Verwacht u een pakket uit het buitenland? Dan kunt u te maken krijgen met extra kosten zoals invoerrechten, btw, en accijns. Het papierwerk dat hierbij hoort regelen wij voor u. Op deze website kun je snel en gemakkelijk de omzetbelasting, douanerechten en inklaringskosten die mogelijk bij bestellingen uit Aziƫ door de Douane in rekening worden gebracht berekenen. Vul alle bedragen in USD (United States Dollar) in, selecteer de juiste waardes en de website doet de rest voor je.


Ik kan ook nergens vinden of je ook invoerrechten moet betalen als je iets gekocht hebt uit Israel. Alles wat in Europa besteld wordt hoef je geen invoer en andere betalingen meer te verrichten. Nou had ik op internet gevonden. Staying alive in China.


Dan heb je nergens last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.