dinsdag 30 juni 2015

Motten in de keuken

Om besmetting door voedselmotten na te gaan, dient u opgeslagen voedinsmiddelen regelmatig na te lopen. De eerste aanwijzingen voor besmetting zijn kleine gaatjes in verpakkingsmateriaal. Voedselmotten kunnen niet alleen karton en papier doorbijten maar ook kunststoffen zoals plastik.


Met name verpakkingen van . Nu je alle motten gedood hebt is het tijd om je keuken van boven tot onder helemaal schoon te maken.

Concentreer je daarbij vooral op je voorraadkast en je keukenkastjes zodat je ook alle achtergebleven motteneitjes doodt. De stofzuigerzak en alle afvalzakken met aangetast voedsel moeten direct uit de keuken gehaald worden en buiten opgeslagen worden. Samenstelling: Deze… € 99.


Aries Mottlock - levensmiddelenmotten Eco. ARIES MOTTLOCK KLEEFSTRIPS TEGEN VOEDSELMOTTEN (ST) Deze eco kleefstrips tegen voedselmotten en meelmotten is één van de bestsellers in het assortiment van Aries. En dat is ook heel logisch, want als er motten in huis aanwezig zijn, kan dit een ware plaag worden en dit kan ook zeker wel schade opleveren.


Zeker als u kleine motjes in de keuken heeft. Het is belangrijk om de kleine motjes in de keuken zo snel .

Doordat ze zich snel vermeerderen en door verpakkingen en de kleinste kiertjes heen wurmen, bevinden ze zich in no time door heel je keukenkast en misschien wel heel je keuken. Het aangetaste voedsel is besmet met spinrag, eitjes, rupsjes en cocons. Hoewel dit niet schadelijk is voor de gezondhei . Er is in mijn keuken echt geen kleding of textiel te vinden (muv theedoek), daarom vond ik het zo vreemd. Bestaan er ook blikgroente- motten ? Vorige week heb ik alles uitgekuist (cocons tegen gesloten pakken pasta, stipjes, rupsen in de keuken en vliegende motten gevangen). Buiten alles verwijderen en kuisen, kan . Ze zijn er in vele soorten en maten.


Motten zijn eigenlijk nachtvlinders. Er zijn verschillende motten die van voedingsmiddelen houden, bijvoorbeeld de meelmot, de cacaomot en de vruchtmot. Deze zult u dus vooral in de keuken aantreffen of op plaatsen waar voedsel opgeslagen ligt. Inhoud: Waarom krijg ik eten motten ? De schadelijke voedsel motten ? Voorkomt het uiterlijk van het voedsel motten methoden van het wegwerken van de plaag Zeker iedere huisvrouw geconfronteerd met deze.


Ik ben inmiddels zo murw van die loeders dat ik bijna op het punt sta om een vlammenwerper op mijn keuken te richten, maar dat is ook weer zo rigoreus. Dé natuurlijke, milievriendelijke. Er wonen twee motten , in me ouwe jas.

We kennen het schattige lied van Doris allemaal en zingen vrolijk mee. Maar als je echt twee motten in je jas hebt, is daar niets schattigs aan. Deze twee motten leggen eitjes waaruit larven komen.


De larven gaan enthousiast op zoek naar voeding in de vorm van . Tijdtje terug zag ik motten in mijn oud keuken inmiddel is de oude keuken vervangen door een nieuw keuken alles is gegooid wat betreft etenwaren ik heb zelfs spray gekocht ama ondanks alles zie ik elke dag mot vliegen in mij keuken ik weet niet meer wat ik kan doen ? Levensmiddelen motten bestrijden. Roxasect Voedselmottenval. Heeft u last van motten ? Rentokil geeft u advies over het bestrijden van motten.


Op de plafond in de keuken zitten de jongste weken elke dag wormen. Denk dat het wormen van vliegen of motten zijn. Totnutoe verwijderen we ze elke dag, maar tegen de avond zitten er weer een 10- à 15-tal te kronkelen. Geen idee van waar ze komen. Tijdje terug wel opvallend veel last gehad van . Etenswaren in grootverpakkingen, zoals meel, havermout of noten deze dan weg.


Droog ze vervolgens in een wasdroger, wanneer dit deze dan weg. Aangetrokken door de seksuele lokstof blijven de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.