vrijdag 24 juni 2016

Hovenier deventer

Op zoek naar een hovenier in de omgeving van Deventer ? Een eerlijk tuin advies op maat ? Hovenier Deventer gezocht? Vraag online een vrijblijvende offerte aan. Bekijk onze tuinvoorbeelden in de omgeving van Deventer en Raalte.


Lees wat onze klanten uit Deventer over ons zeggen.

Vind een hovenier in Deventer en bekijk de gegevens en locatie. Is uw tuin aan een renovatie toe, uw nieuwbouwwoning klaar of vergt het onderhoud te veel van uw tijd? Ik laat me graag inspireren door uw ideeen en wensen!


Een mooie tuin is goed voor u, en uw omgeving. Lekker met de voetjes in het gras, een appeltje uit eigen boom, genieten van de bloemetjes en. Tuinen zijn mijn passie.


Mijn naam is Jeroen Berenschot en ik ben een eenmanszaak. Uw tuin leeft en is constant in beweging, planten groeien, de seizoenen wisselen en strenge vorst, extreme droogte of vervelend ongedierte kunnen soms behoorlijk wat schade aanrichten.

Allround in vanalles en nog wat. Een tuin vraagt daarom constant om begeleiding. Goed onderhoud door een tuinman is belangrijk! Schoonhoven maakt ook in Zwolle een plaatje van uw tuin. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.


Living Garden Design is een hoveniersbedrijf in Deventer dat onder. Wij zijn ondertussen actief in veel plaatsen binnen de provincies Overijssel en Gelderlan waaronder Zutphen, Apeldoorn, Deventer en Almelo. En inmiddels zijn we ook landelijk actief. Als tuinvormgever streef ik in mijn ontwerpen altijd naar de juiste balans tussen de wensen van de klant enerzijds en spannende, . Onkruidvrij, tuin zonder zorgen.


Goedkoop voor al uw tuin onderhoud. Snoeien maaien bladruimen en tuin bestrating onkruidvrij maken in Deventer. Hier vind u alle hoveniers in Deventer en omstreken. Vind de hovenier uit Deventer die bij u past! Elke klant heeft zijn eigen wensen.


Die stellen we centraal. We zijn een relatief klein bedrijf dat zich kenmerkt door korte lijnen. Het ontwerp is leiden maar misschien bedenkt u tijdens de aanleg .

Beijer Deventer , tuinaanleg, tuinontwerp, tuinonderhou tuinrenovatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.