woensdag 29 juni 2016

Piramides werkstuk

Inhoud Voorwoord Hoofdstuk 1. De bouw van een piramide. Nawoord Literatuurlijst Voorwoord Ik doe mijn werkstuk over piramides. Ik heb dit onderwerp gekozen, omdat ik heb . Dit werkstuk gaat over piramides.


Vooral de schatten die archeologen in de piramides hebben gevonden.

Een heleboel vragen over piramides hebben de mensen nog niet opgelost. Dat vind ik zelf best leuk, want dan kan je zelf . Zoek je informatie over het onderwerp Piramides ? Eerst waren de piramiden simpel, daarna steeds groter en mooier. Een ander woord voor piramide is: . Deze spreekbeurt heb ik gemaakt omdat ik piramides mysterieuze gebouwen vind.


Vele feiten en gebeurtenissen zijn vandaag de dag nog niet helemaal bekend. Piramides kennen we vooral vanuit Egypte… Zoals jullie misschien dus al weten zijn er in Egypte veel piramides. Maak je een werkstuk of spreekbeurt over piramides ?

De website van de Bibliotheek helpt je hierbij! Neem een kijkje op de website van de Bibliotheek! De Egyptenaren vonden hun koning een levende god.


Re, de zonnegod was de eerste koning van Egypte. Toen konignen op hielden met Piramiden te bouwen, gingen de edelen, kleine piramiden bouwen op hun graf . De farao was heel belangrijk in Egypte. Dat kon je zien aan de grote piramides in het land.


Informatie voor je spreekbeurt of werkstuk over piramides. Hij werd er in begraven. De mensen dachten dat hij een God was. Een piramide is een grafmonument of een graftombe voor Egyptische farao's, de vroegere heersers van Egypte. De piramides werden gebouwd voor de farao.


In totaal zijn ongeveer . Ik weet dat er in Egypte piramides zijn en er ook mummies worden gevonden. Maar ik wilde ik er nog veel meer van. De Sfinx had ook een piramide laten bouwen en gebeurde door een van de boerenfamilies ook wel genoemd handwerklieden.


Denk je aan de vele piramides die in het land te vinden zijn? Of weet je eigenlijk niet zoveel over Egypte?

Wij kunnen zeggen dat er veel te vertellen valt over Egypte, dus ons idee voor een onderwerp voor een werkstuk of spreekbeurt? De Piramide van Cheops of de Grote piramide van Giza is het enige van de zeven klassieke wereldwonderen dat nog steeds bestaat. Vind de beste selectie werkstuk piramides fabrikanten en ontdek goedkope producten van hoge kwaliteit werkstuk piramides voor de dutch luidspreker markt bij alibaba.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.