maandag 24 april 2017

Cavia tegen muizen

Hoi hoi, Ik was van de week bij een kweker die had in zijn buitenverblijf een cavia rondlopen! Volgens hem was dat tegen de muizen ,die schijnbaar vluchten voor een cavia. Tevens zij hij dat de vogels hier geheel geen nadeel van ondervonden :cool: Nu ben ik benieuwd wie heeft hier ervaring mee, . Ik heb al een paar keer gehoord dat als je een cavia hebt je geen last hebt van muizen. Heeft iemand hier ervaring mee ? Maar nu heb ik vogels dus er is altijd wel wat te eten .

Pagina - Volièreforum voliereforum. Je kunt natuurlijk weer een kat aanschaffen, maar een cavia schijnt ook te helpen tegen muizen in huis. Sara, te koop, een Noorse Bospoes. Cavia en kat, gaat dit samen? Moet zeggen dat ik veel minder last heb van muizen.


Dit gaat goed met temperatuurschommelingen. Af en toe laat ik ze los lopen door mijn volliere. De cavia (mannen) geven een hoog geluid en daar kunnen de muizen niet tegen en daarmee hou je de .

Muizen eten alles wat ze tegenkomen , maar hebben wel hun voorkeur. Zo eten ze vooral graan. Voeding in plastikzakken is niet beschermd tegen de tanden van de muis.


Dat hebben ze mij eens vertelt. Katten werken echt uitstekend tegen muizen. Statistics are used much like a . Een afdeknet houdt overigens geen zware (roof)dieren tegen.


Als je bij de ren blijft,. Liep niet goed af voor de. Een vrouwtje kan er niet bij en een ander mannetje erbij zetten wordt ongetwijfeld vechten. Het beestje wordt er alleen . Muizen wel natuurlijk maar ik weet niet of deze kwaad kunnen doen aan kippen.


Ik heb het vaak horen zeggen maar wist er verder ook niks van. Ik zie ze eigenlijk nooit maar hun verdwaalde keutels verraden dat ze langs zijn geweest. Ik woon op zolder en heb af en toe last van muizen. Omdat ik zo eenzaam ben op mijn kamer wil ik graag een hamster of cavia.


Nou ben ik bang dat het voer van deze dieren de muizen zal aantrekken, ze mijn arme . Tegen muizen , ratten en de meeste kruipende insecten.

Simpel in het stopcontact steken en klaar! Dit apparaat werkt door het uitzenden ultrasone golven en met een elektromagnetische veld wat auditieve stress ver. Dit product beschermt weken tegen mijten (en tevens wormen en luizen). Behandeling dient herhaald te worden tot de symptomen verdwenen zijn.


Een mijtinfectie is vaak erg besmettelijk. Wanneer er meerdere dieren gehouden worden, dienen alle dieren behandeld te worden, ook de dieren die nog . Het gekke is wel dat ik hier vanaf Januari woon en toen grote konijnen ha die als binnen ruimte dezelfde ruimte hadden als waar het nachthok van de vogels zit (grote schuur) en maand of terug kreeg mijn ene konijn een abces en liet . Huisdieren in tuin vaak oorzaak overlast muizen of ratten. Veel mensen houden huisdieren in hun tuin welke vaak tot overlast van muizen en ratten kunnen leiden. Hokken waarin deze dieren worden gehouden zijn aan alle kanten open en er wordt behoorlijk met het . Er zijn twee verschillende muizenvallen.


Kooivallen, dit zijn kooitjes waar de muis wel in kan maar niet meer uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.