vrijdag 28 april 2017

Moestuinforum

Via cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw bezoek en interesses. Daarmee dragen cookies bij aan een prettige website-ervaring. Ja, ik accepteer de cookies.


Heb je problemen met groenten of fruit? Tips over moestuinieren waar andere moestuiniers mee geholpen zijn?

Of wil je gewoon graag wat meer informatie over moestuinieren? Plaats hier al je vragen of antwoorden en help andere moestuiniers. Het forum waar alles over moestuinieren aan bod komt.


Of u nu iets wilt vragen, of u kunt andere tuinierders helpen, u bent welkom op het moestuinforum. Meld je nu aan op onze nieuwsbrief! De dynamische portaalmotor en artikelbeheersysteem.


Moestuin forum op met vragen en antwoorden van moestuin-liefhebbers voor moestuin-liefhebbers.

Ik heb nog niet opgezocht of het al gewoon is, maar het lijkt me een must voor veel preppers om ook het moestuinforum te bezoeken. Nederlandstalig forum over alles wat met de moestuin te maken heeft. Deel uw ervaringen of krijg tips . Heel leuk een eigen moestuin.


Ik heb zelf ook een moestuin op de eerste plaats voor gezonde biodynamische groenten en kruiden te kweken voor eigen gebruik en om mijn . Onlangs is er een moestuin forum gestart. Hier kun je vragen stellen over van alles en nog wat over tuinieren maar ook lezen wat anderen over bepaalde onderwerpen te zeggen hebben. Te Koop glazen serre, 3. X meter met schuifdeur. De rupsen van koolwitjes voeden zich met koolbladeren.


Ze bevuilen tevens de koolgewassen met hun uitwerpselen wat de kolen voor consumptie weinig aantrekkelijk maakt. Bepaalde vogels, egels en andere insecteneters behoren tot de natuurlijke vijanden van de rups. U kunt de eitjes stuk knijpen zodat ze zich niet tot . Na snuffelen op veel fora over tuinieren ben ik hier blijven hangen.


Dit is naar mijn bescheiden mening het beste forum over alle facetten van het tuinieren.

Weet u nog een leuke link? De startpagina voor volkstuinders. Ecologische moestuinforum : . Prijsvragen en Forumvragen Moestuinforum.


Tevens ruimte voor vragen, opmerkingen en suggesties voor het moestuin forum. De vrouw van wie ik de plant kreeg laat de basis-sen in de pot met grond overwinteren. Ik doe dat ook, maar ik heb ook gelezen in turfmolm.


Zeer gewaardeerd Moestuinforumlid Borsalino moet het, tot zijn grote spijt, een aantal jaren zonder tuin doen. Dus hij verkoopt allerlei van zijn spullen. Waaronder ook een bevloeiingssysteem (drukvat, pompen, zonnepaneel, accu, leidingen etc). Leer_jezelf_ecologisch_tuinieren.


Find more data about moestuinforum. Een programma of fragment gemist op NPO Radio 5?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.