woensdag 26 april 2017

Chihuahua lavendel

Dit prachtig extreem klein lavendel langharig chihuahua reutje is op zoek naar een gouden mandje. Bijzonder mooie pups van mijn eigen kweek uit nest van blauw en lavendel puppies. De moeder is blauw kortharig, de vader is lavendel langhari… Prijs o. Blauwe of lavendel chihuahua. Hey, Ik ben vanplan een chi aan te schaffen , een reutje gezien mijn familie allemaal reutjes heeft. Koop en Verkoop Dieren en Toebehoren op Marktplaats.


Honden,poezen, aquaria en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Te koop een chihuahua reu kleur lavendel jaar oud niet geholpen ,moet weg want hij val mij ander hondje aan en die is jaar daarom doe ik het weg. De chihuahua heeft in de winter een dikke vacht, en als het warmer wordt, verliest hij haar.


Alle kleuren zijn in alle mogelijke schakeringen en combinaties toegestaan, . MOMENTEEL EEN SCHATTIG CHIHUAHUA PUP TEEFJE TE KOOP IN CHOCOLA KLEUR. L-Kullen veckor Lavendel vit och lavendel LH Leja Black and tan LH (Tingad ) Lotus vit och svart LH. Al onze pups komen van particulieren of kleine fokkers die af en toe eens een nestje hebben en niet van grote (brood)fokkers. Indien u interesse heeft in een pup, kan u contact met ons opnemen via mail of telefoon.


De pagina van de beschikbare pups wordt dagelijks geüpdatet. Chihuahua lavendel teefje afbeelding 2 . Alle ouders hebben stamboompapieren, kleine maat ( de mama is kg, de papa is kg), patellavrij, de mama is bij mijn thuis aanwezig. Nog twee puppies beschikbaar: 1. Afbeelding Dit is Maylin! En wij zijn dolverliefd op haar!


Mijn beeld was eerder niet zo positief, van die truttige hondjes. Maar toen ik dat hondje leerde kennen . Wij hebben nog een klein en super mooi chihuahua reutje met een zeer bijzondere kleur blauw lavendel met witte pootjes. Vind chihuahua choco in Dieren en Toebehoren op Marktplaats.


Ook choco, lavendel en choco-tan. Prachtige langharige choco chihuahua teefjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.