woensdag 30 augustus 2017

Jacuzzi verbruikskosten

Wie een spa in huis haalt, wil er ten volle van kunnen genieten. Niemand wil uit zijn warme jacuzzi stappen met een financiële kater. Uw energiefactuur mag dus geen domper op de feestvreugde zijn.


Op welke verbruikskosten moet u rekenen ? En wat moet u wel of juist niet doen om de verwarmingskosten . Ik heb pas geleden een jacuzzi gekocht.

De info was een stroom verbruik van ongeveer euro per uur. Velen factoren beïnvloeden het totaal verbruik : Gebruiksfrequentie, locatie, seizoenen, isolatie om er maar een paar te noemen. Het water van de Spa koelt . Wij hebben onlangs een jacuzzi geïnstalleerd. Wanneer ik mijn meterstanden nakijk, merk ik toch wel dat deze serieus de hoogte zijn ingegaan. Het opwarmen, op temperatuur houden, gebruiken en reinigen van een Jacuzzi of bubbelbad in de tuin kost over het algemeen veel energie.


Met name in de winter en bij lage temperaturen kunnen de energiekosten van een bubbelbad flink oplopen. Belangrijke factoren die het energieverbruik van de Jacuzzi bepalen zijn . Ik zit reeds een paar jaar te tobben over de eventuele aankoop van een jacuzzi.

Ik hoop op dit forum misschien toch enkele ervaringsdeskundige te vinden. Voor iets meer dan € per dag voor het jacuzzi verbruik kunt u optimaal genieten! We beloven niet zomaar het laagste energieverbruik, dat garanderen we. Wij verdelen het merk Iquehottubs. Bij het kopen van een spa is het raadzaam goed te letten op het energy verbruik van het verwarmingselement.


HotSpring scoort goed in de categorie “laag verbruik jacuzzi ”. In de meesten gevallen is de whirlpool pomp uitgevoerd met verschillende standen. Denk hierbij aan een alleen een . Spa of jacuzzi kun je ook meer dan de helft van het jaar niet gebruiken, dusja. Ach, als je een echte jacuzzi in je tuin kan betalen, dan maakt die rekening ook niets uit X-D. Warmtewisselaar ingebouwd in uw Spa kan u tot besparing opleveren”. Verwarm uw Spa via CV ketel met een Coast Spas warmtewisselaar en bespaar € 40- tot € 80- per jaar.


Als algemene regel geldt hier vaak: hoe duurder het ba hoe lager de verbruikskosten. Modellen waarbij de pompen en de verwarming zich onder de badkuip bevinden, hebben het laagste energieverbruik. De warmte blijft immers langer behouden onder de kuip.


Baden die goed geïsoleerd zijn, houden de energiefactuur . Het elektriciteitsverbruik drukken we uit in kilowattuur (kWh). Het gemiddelde stroomverbruik in Nederland ligt rond 3.

Dit verbruik kan uiteraard afwijken van je daadwerkelijke verbruik. Ineens had ik een geniaal idee, heerlijk zoon jacuzzi in de tuin. Omdat wij wel van plan zijn snel een huis te gaan kopen heb ik zitten kijken naar een opblaasbare. Nu ben ik benieuwd wie van jullie zoon super heerlijk ding in de tuin heeft staan!


Enne, ik ben erg benieuwd naar welk merk jullie hebben. De aansluiting is afhankelijk van de grootte en uitvoering van het door u gekozen bad. Energieverbruik en kosten van een whirlpool thuis.


De kleine modellen kunt u aansluiten op het lichtnet (2volt). Grotere baden gaan op krachtstroom of een meerfase aansluiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.