maandag 25 april 2016

Bouganville playa tenerife

Iberostar Bouganville Playa is one of the best 4-star hotels in Tenerife. Dreaming of holidays with your family on the beach? We hebben nachten in het hotel doorgebracht met half pension verzorging.


Dit betekend ontbijt (met drankjes) en diner (zonder drankjes) inbegrepen. Kamer: Kamer aan de noordelijke kant van het hotel. Ik als mindervalide en mijn gezonde partner hadden ons geen moment verveeld in hotel Bougainville en ik had me ook geen moment mindervalide gevoeld.

Mijn partner en ik hadden ons dus geen moment verveeld in Bougainville, Tenerife is uitstekend begaanbaar voor mindervalide, je kan als je uit je hotel weg wil . Nu € extra korting p. Kies voor kwaliteit, service en betrouwbaarheid. Boek snel uw vakantie Tenerife ! It overlooks Playa del Bobo beach and is nearby San Eugenio. The hotel is a 20–30-minute drive from Reina Sofía Tenerife South Airport.


Guestrooms offer satellite TVs, minibars and balcony sea views. WELL KNOWN STAR HOTEL ON TENERIFE ! Book a holiday today with easyJet holidays.

Dicht bij Playa de Bobo ☀Mooi dakterras met ligbedden ☀Schitterend uitzicht over zee ☀Modern en luxe hotel. Looking for a good deal, try our new Deal Finder. Bij dit resort kun je in. Water Sports Tenerife - 0. Read real reviews, guaranteed best price.


Travel smarter with Agoda. Low deposits from £49pp. Goedkope vakantie IBEROSTAR Bouganville Playa - Costa adeje op Prijsvrij. Géén boekingskosten ☑ Extra.


The centre of Los Cristianos is around 2. Tenerife South Airport is approximately km away. Costa Adeje, Tenerife , Canarische Eilanden. The complex consists of apartments and villas.


Each of the accommodation units has been decorated in soft pastel shades to enhance relaxation. Guests can enjoy the heated open-air swimming pool, the .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.