dinsdag 26 april 2016

Speeltoestellen voor geiten

Ideeen voor speeltoestellen voor geiten. Hoi, thuis maken we op dit moment een hele nieuwe geitenwei. Hier komen ook kippen e. Hebben de bokkers nog leuke ideetjes over hoe we onze geitjes blij . Ik ken iemand die voor mijn vijf geiten speeltoestellen wil maken.

Maar dan moet ik natuurlijk wel met een plan komen. Zelf dacht ik bijvoorbeeld aan houten kubussen en dan in verschillende hoogtes. Heeft iemand voor mij nog andere ideeën of tips voor mij?


Mag eventueel ook van een ander materiaal . Geeft de dieren een uitdaging. Het ontwerp kan worden . Deze pin is ontdekt door Anita Kraft. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest.

See more ideas about Goat playgroun Mini goats and DIY. Meer ideeën over Babygeitjes, Dwerggeiten en Houden van geiten. Speeltoestellen dwergeiten. Profile picture for user vaneldijk.


Waar kan ik speeltuigen vinden voor mijn dwerggeiten? Op dit geitenspeeltoestel kunnen uw geiten het hele jaar door heerlijk klimmen en spelen. De nokhoogte van het piramide dak is 2cm. Houd u er wel rekening mee dat geiten van . Na het vorige wat helemaal rot was moest er iets nieuws komen, door inspiratie van het scheve huis is er weer een nieuw toestel gekomen, De geiten zijn er heel blij mee en bestijgen de tafels al van alle kanten. Hopelijk zijn ze hier weer een aantal . Zo vaak en zo lang als de geitjes willen kunnen ze geborsteld worden.


De geiten klimmen omhoog om hun voer te halen of om gemolken te worden. En na het melken gaan ze via een loopbrug terug naar hun eigen stal. De lammetjes hebben een speeltoestel waar ze . Geiten klimmen heel graag. Midden op het terrein is een geiten - weide waar soms ook de twee ezels van de familie staan.


Naast de geitenweide en het toiletgebouw zijn enkele speeltoestellen voor de kinderen.

De ca vierhonderd geiten worden ingezet voor het onderhoud van het landschap. Daarnaast zijn er koeien, paarden,. Informatie over de omgeving is . Van oudsher hadden we op het bedrijf alleen koeien. Er zijn twee speeltoestellen van gekocht en vier picknickban- ken.


Ria heeft dit allemaal triomfantelijk en uitgebreid verteld. Voor schapen benodigdheden en het inrichten van uw schapenstal en alle andere schapenhouderij benodigdheden bent u bij Zeinstra bv in Blauwhuis aan het juiste adres. Voor de inrichting van de schapenstal heeft Zeinstra .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.