vrijdag 30 juni 2017

Muizen in voliere bestrijden

Ondanks preventieve maatregelingen heb ik in het zand van de voliere muizekeutels, sleepsporen van muizenstaartjes ontdekt en het miniscule gaatje waar ze erin komen. Ik denk dat er muizen in mijn voliere zitten. Weten jullie iets om dit tegen te gaan. We zijn al bij de dierenwinkel geweest en die hadden het over muizenvallen en gif.


Zijn er misschien andere dingen die ik kan doen om de muizen.

Zoals u op dit filmpje kunt zien, zijn muizen leuk uitziende beestjes. Echter is het probleem dat door het. Heeft u kakkerlakken of muizen in huis? In dit filmpje ziet u hoe u kakkerlakken.


Waar voedsel te halen is komen de muizen , je zult daarom altijd aan bestrijding moeten doen ook al denk je dat je geen muizen zijn, wanneer je . Maar de kooi is erg geliefd bij die beesten (Montana voliere ). Mogelijk kan je de onderste helft van de voliere (tijdelijk) bedekken door bijvoorbeeld plexiglas.

Het is een houten voliere , maar voor het eerst heb ik dit jaar ongewenst bezoek ! Overal waar je maar kan denken zitten er piepklein gaatjes in, muizen gaatjes. Ik heb een val, maar in de buurt van mijn voliere heeft er nog nooit ingezeten. Graag wil ik de muizen buiten de volière houden. Aan de voorkant dacht ik aan of 0. Ze zeggen dat muisvrij is. De normale maaswijdte die gebruikt wordt is cm.


Geen aan de voorkant omdat je dan helemaal niets meer . Ik gebruik vergif tegen de muizen maar zijn er ook geschikte muizenvallen voor in de volière die de muizen efficiënt bestrijden ? Wie heeft hier ervaring mee? Ze dragen ziektes met zich mee, eten en besmetten het vogelvoer en kunnen zelfs jonge vogeltjes opeten. Zoals bij iedereen denk ik hebben wij ook last van wat muizen in de voliere.


Dat ben ik dus wel en zet alleen klemmen aan de buitenkant van de voliere , daarmee vangen we wel wat muizen af maar lang nog niet . Als je muizen in je huis hebt, is dat niet alleen vervelend maar ook een gezondheidsrisico. Dat gebeurt meestal het hele jaar door.

Bestel een Automatische voerbak voor uw kippen zodat de muizen niet. Muizen bestrijden op natuurlijke wijze. Tips om overlast van muizen te voorkomen zijn algemene tips die overal toepasbaar zijn. Overlast van muizen en ander ongedierte is vaak te danken aan nalatigheid van de mens zelf.


Ik ben gediplomeerd bestrijdingstechnicus en heb mijn opleiding bij het Kenniscentrum Dierplagen gevolgd. Zodra de schemer invalt begint het getrippel over het plafond. Er bevinden zich muizen in huis. En niet alleen het getrippel verraadt hun aanwezigheid.


Ook kleine zwarte keutels laten zien dat er muizen in je huis zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.