maandag 26 juni 2017

Playground brand activation

Met trots presenteren wij. Apenkooi is Jaar geleden in Utrecht gestart met een compleet nieuw concept, ouderwets Apenkooien op de beste discohits in fantastische sportoutfits. Na jaar werd na Rotterdam ook de Amsterdamse scene met . Playfullness is the engine of creativity. Join LinkedIn today for free.


Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt en doe precies wat ik leuk vind.

Jasper Goossen is dan wel jaar, hij wil blijven spelen. Dé Vacaturebank voor werkzoekenden in Amsterdam. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en draait volwaardig mee in het team. BRAND ACTIVATION CREATIVE PRODUCTION. We bedenken en produceren unieke concepten voor merkactivaties van verschillende grote merken.


SXSW is a brand activation playground. Streets were sectioned off . Model Jillz, Southern Comfort. MediuActivatie, festival, video.

Events and activations agency specialising in creative photo and gif solutions. Maximise social media engagement for a brand. Event hire, staffing, custom tech. Deze vacature is inmiddels vervuld.


Hierdoor is het niet meer mogelijk om een reactie te versturen naar aanleiding van deze vacature. London, the motivation behind London as the destination of choice for experiential campaigns, and innovative activations. Location: Norwalk, Connecticut, United States. ABOUT POPSUGAR PLAYGROUND. With the multiple Cannes Lion-winning race track Unlimited Stadium Nike gave us a look in the future of athletics.


Last week the brand again launched a high-tech sports playground. Create brand activation by events and sponsorship easily throughout Finlan Baltics and Nordics. Brand Activation Manager.


See more ideas about Sleeve, Exhibit and Monitor. Post-event, photos are collected in an online gallery that can be branded or embedded on a website to drive social sharing and conversation even further. As brands look for easily incorporated multi-sensory aspect to add to consumer- facing events, many are opting to host virtual reality activations that provide a full immersion in an experience entirely designed by the brand. From flavor journeys that recreate the cultivation of a popular cheese to in-store .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.