dinsdag 24 oktober 2017

Oma weet raad muizen

Om muizen te verdrijven kunt u het volgende gebruiken. Eucalyptus olie (niet op alcohol basis)in water doen. Het potje ergens neer zetten waar je muizen hebt en de muizen blijven zeker tot mnd weg. Ze worden namelijk misselijk van de geur en blijven weg.


Wil je muizen zelf bestrijden, maar heb je geen idee hoe?

Maar de verkoper van de plakstrippen geloofde daar niet in. Maar heel veel dieren houden van eucalyptus. Koalabeertjes eten zelfs eucalyptus. Als je muizen na het purren wegbleven, is dat gewoon fijn toeval maar pur houdt geen muis tegen ben ik bang.


Een muis heeft een koddig kopje maar is echt erg. Volgens oma gaan ze dan schuimbekken, weet niet of het waar is maar ik wil haar graag geloven ;-). Ook zijn de ouderwetse vallen het beste, heel wat muizen in de stad zijn al immuun tegen het gangbare gif, ze worden wel wat ziek, maar gaan niet dood.

In ieder geval voorkomt het vieze plekken op het behang of muur. Dat karwijtje is zo gepiept als U de muizengaatjes dicht stopt met lapjes die nat gemaakt zijn met terpentijn. Ook kunt U gedroogde, fijngemaakte oleanderbladen in de gatenstoppen.


De geur van pepermuntkruid kan ze . Knoflook Hier hebben wij ook al vaker over geschreven, de magische werking van knoflook. Kook teentjes knoflook in een glas melk en drink deze voor het slapen gaan. Dit drankje zal werken als een natuurlijke antibiotica.


Honing Mijn favoriet, vooral in de thee. Wij doen ook wel eens eucalyptusolie in . Bovendien planten muizen zich razendsnel voort, waardoor in een mum van tijd een heuse muizenplaag in je woning kan ontstaan. Het is dan ook belangrijk om muizen in huis te bestrijden! Hierbij de beste tips ter . Ze kunnen ziekten overbrengen en je huis vervuilen met uitwerpselen en urine.


Muizen knagen aan etensvoorraden, maar ook aan kabels en isolatiemateriaal. Een paar simpele maatregelen zijn meestal voldoende om muizen in huis te voorkomen. Tref je ze toch aan, dan kun je ze vaak met milieuvriendelijke .

Nieuwe producten Wij testen ze en schrijven eerlijke wijtestenhet. HEMA Vouwgordijnen Calais Naturel gt Gordijnen meubeltrack. Artemide Onfale tafellamp Berden berden. Velvet Kerstvrouw Jumpsuit Kostuum Uwantisell . Ingezonden vraag: Help heb een muis in de keuken! Kan geen gif strooien want ik heb een hond.


Vind ik leukOpmerking plaatsen. Wendy van Veghel en Ria Norder vinden dit leuk. Ook wij hebben op zolder kussens, maar nog niks geha gelukkig.


In de camper heb ik al meteen alles eruit gehaald en weg gegooid. Morgen de boel nog maar wat schoonmaken met sop en dan leg ik er mottenballen in. Heb gelezen in oma weet raad , dat ze daar niet van houden. En is het geen zomer, dan hebben we last van supersnel rondrennende papiervisjes of nog erger: muizen of zelfs ratten.


Om van muizen en ratten af te raken : Strooi zwarte peper op de plaatsen waar ze komen. Help, mijn partner heeft een depressie, praktische tips en tools voor de partners van mensen die lijden aan een depressie. Stef Linsen - Labyrint In Perspectief. Deze balsem bestaat al een eeuw en het kan op zoveel . Bedankt voor de link Draakje, ik heb bij Muizenval maar een paar lijmdozen en een ultrasone verschrikker besteld om te beginnen. Even het internet checken naar “ oma weet raad ” hulpmiddelen.


En geloof me, ik weet precies wat ze voelt, want ik heb dan niet die angst om luizen,. Enfin, vrijdagochtend na de azijn toch nog een . Als je theezakje gebruikt, kom je nooit meer muizen of spinnen in je huis tegen. Kijk eens bij oma weet raad , daar zie je allerlei tips etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.