dinsdag 27 september 2016

Duiven afschrikken

Last van duivenoverlast op het balkon? Wegjagen, afschrikken en verjagen. Hieronder een overzichtje van veel voorkomende duiven in België en Nederland. Bekijk de soorten duiven.


Weren van duiven met een duivenverjager kraai in kunststof. En ik heb iets gezien genaamd een `birdchaser`dat is een soort senorlamp achtig ding dat een geluid produceerd als er volgels binnen bereik komen van een valk ofzo geloof ik wat de duiven (en andere volgens waarschijnlijk) zou afschrikken.

Daar zitten ze het meest dus dat zou al veel schelen. Van Jan Smit ofzo, als dát ze niet afschrikt ! Ik vind het een beetje als naast het spoor gaan wonen . De duivenpoep besmeurt balkons, gebouwen en tuinmeubilair. De systemen voor vogelwering van ALCETSOUND helpen u op diervriendelijke wijze vogels als duiven , kraaien, meeuwen, spreeuwen en ganzen te verjagen. De vogeloverlast die u ervaart als tuinder, boer, ondernemer of huiseigenaar is nu eindelijk aan te pakken.


Wij beschikken over de beste producten om vogels te. Stadsduiven komen in toenemende mate voor in stedelijke en akkerbouw gebieden.

De duif is niet nauwkeurig met het bouwen van een nest. Slechts een paar takjes of een oud nest van een andere duif is voldoende. In Haarlem ondervonden bewoners van de Leonard Springerlaan. Besluit nu om duiven te verjagen met diervriendelijke pennen van PRIXXS.


De pennen kunt u bij ons per stuk bestellen! Wij geven jaar garantie. Alles uit voorraad leverbaar. Als ge nu eens een dode duif vin de nek omgewrongen of zo, en die hangt ge dan omgekeerd aan uw dakraam. Zou dat die duiven niet afschrikken ? Vraag eens aan die duivenmelker of hij nog een oud exemplaar heeft dat alleen maar geld kost aan eten en dierenarts:p.


Duiven verjagen met PRIXXS is . Met de producten van Ongediertewinkel. Dit toestel genereerd zeer specifieke geluiden waardoor de duiven en andere vogelsoorten van uw balkon, terras of zelfs uit uw garage verjaagt worden. Mooie planten en zelfs kleine boompjes.


Mijn spullen worden bevuild door de duiven , die mijn balkon kennelijk net zo aantrekkelijk vinden als ik, en er zelfs proberen te nestelen. Ik zou graag die duiven van mijn balkon houden en mijn spullen weer schoon willen hebben zonder al teveel schade (en werk). Maar vogels als eksters en kraaien laten ze niet vlug afschrikken ze benaderen .

Houd krijg en houd je duiven uit je tuin of van je balkon? Lees in dit artikel hoe je duiven kunt verjagen om geen overlast meer te hebben van duivenstront.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.